Mevcut ve muhtemel müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak ve müşteri beklentilerinin üzerinde hizmet sunmak,
Doğru ve zamanında bilgi paylaşımı ile kalite standartlarımızı en üst seviyede tutmak,
İş ortağımız ile aramızdaki saygı ve güvenirliği her zaman en üst düzeyde tutmak,
Kalitesini her seferinde arttırarak kendi pazarında lider olmak,
Yeniliklere açık olmak, son teknolojileri kullanmak ve her zaman daha iyiyi aramak,
Nitelikli işgücü ve üstün kalitesiyle müşterilerine kusursuz hizmet vermek,
İş güvenliği ve çevrenin korunması konularında duyarlı ve dikkatli olmak,
Sektörel faaliyetlerimizi yasalara ve standartlara uygun olarak sürdürmek,
Çalışanlarına vereceği eğitimler ile hizmet ve nitelikli personelinin kalitesini arttırmak,
Sürekli geliştirme ve iyileştirme prensipleri doğrultusunda çalışmak,
Kaynaklarımızı en verimli şekilde kullanmak, insana önem veren ve insan hayatının değerini bilerek sektörde haklı olarak elde ettiğimiz ünvanı güvenli ve kaliteli bir şekilde sürdürmek,
Başkalarının arkasından yürüyüp onların ayak izlerini takip etmektense kendi yolunu çizip başka kuruluşlara öncü olmak,
Bilgi Yönetim Sistemi prensip ve gerekliliklerini dikkate alarak sürekli gelişen, Baylan Lojistik Ticaret Limited Şirketi, müşterilerinin, çalışanlarının, tedarikçilerinin, toplumun ve tüm paydaşlarının, beklentilerini dengeli biçimde karşılamayı amaçlayan mükemmellik anlayışını benimsemiştir.
Verdiğimiz sözlere bağlı kalmanın en büyük kazanç olduğunu bilmektir.
Müşteri, çalışan ve iş ortaklarımızın memnuniyetini her zaman ön planda tutmaktır..
İş hayatının getirdiği ahlaki ve etik değerlere bağlı kalmaktır.Sürekli öğrenme politikasını benimseyerek, sektör ve teknolojideki yenilikleri takip ederek, çalışanlarımıza yatırım yaparak, hizmet kalitesini her geçen gün arttırmaktır.
Sosyal ve çevre sorumluluklarının bilincinde bir kuruluş olmaktır.
Tüm personelimizin ihtiyaçlarına göre belirlenen eğitimler organize etmek, gelişim süreçlerine katkıda bulunmaktır.